Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 11 (SGA02008GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/08/0710

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of Mathematical Literacy in Primary Education

  • Anotace anglicky

    In the project proposal mathematics education is understood as one of the constituents of general primary school education (pupilss aged 6 - 15) whose aim is universal development of a pupil's personality. Following issues will be explored: (a) appropriate conception of mathematics with balanced motivation, operable, application and work factors, (b) work of the teacher who is well aware of his/her role and modifies his/her work with respect to his/her beliefs, particular school and class practice and goals of mathematics education. Pupils' cognition will be treated in its relation to teachers' activities. The result of the project elaboration of studies in the following fields: (a) mathematical literacy of primary school pupils specifiedon the level of content and teaching forms in primary education, (b) characterisation of competences in didactics of mathematics and its relation to teachers´ beliefs, (c) importance of the use of calculus (computation) in problem solving, (d)

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Za hlavní přínos projektu považujeme zdůvodnění důrazu na spojení a prolínání matematických kompetencí učitele s&nbsp;problémy didaktickými, zejména pak zdůvodnění důrazu na systematickou praxi, v níž si žák buduje vlastní matematický svět. Věnovali jsm?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GA-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    9. 2. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 184 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 184 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč