Inteligentní call centrum
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (2021-2027)
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Allium, s.r.o.
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
MPO 32776/24/61400
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Software Intelligent call center
Anotace anglicky
The main goal of the project is to develop a solution for the application of artificial intelligence tools for professional telephone contact with the customer under the conditions of a Call Center. The output of the project is software that combines two key functions of communication between a call center worker and a customer. Those features are call-to-text and operator product assistance. The software will include two modules extending the current Pimics solution. The solution is mainly focused on the B2B sector.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - vedlejší obor
—
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 3. 2023
Ukončení řešení
31. 3. 2025
Poslední stav řešení
K - Končící víceletý projekt
Poslední uvolnění podpory
24. 4. 2024
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP25-MPO-EI-R
Datum dodání záznamu
19. 2. 2025
Finance
Celkové uznané náklady
17 579 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
0 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
5 977 tis. Kč