Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Snížení ekonomické náročnosti a nároků na personální zajištění stravovacích provozů automatizací a digitalizací vybraných procesů v zdravotnických a sociálních zařízeních

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    The Country for the Future

  • Veřejná soutěž

    SMPO202300001

  • Hlavní účastníci

    GUBI computer systems s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    FX05030095_7870

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Reduction of the economic demands and requirements for staffing catering operations by automating and digitizing selected processes in healthcare and social facilities

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to optimize the nutrition support service through digitalization and workflow automation. The main goals are to increase efficiency, reduce errors and the need for human resources. The project will focus on innovation and improvement of the service delivery process, which includes modifying the content and methods of providing consulting services and support services to the applicant. This also involves changes to the applicant's processes and methodologies. The goal is to automate certain customer activities, such as the purchasing process and the work of a nutritional therapist, which will lead to easier work and increased efficiency. The innovation also includes modifying the support processes, procedures and tools used. The project will use the principles of ITIL (IT Infrastructure Library) and approaches from the "continuous service improvement" (CSI) phase of the service life cycle. This will lead to improved support quality and optimization of the service itself. Another goal of the project is to innovate the GUBI Spa product, which is provided to customers. The service will be expanded to include the provision of expert knowledge from a nutritional specialist through virtual means. This will increase the value of the service provided and improve customer support. Overall, the project is aimed at more efficient, automated and innovative provision of nutrition support services. Changes in workflow processes, consulting services, customer support and the GUBI Spa product will lead to better performance, reduced errors and the use of modern technologies for the benefit of customers.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IN - Inovace

  • OECD FORD - hlavní obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    20205 - Automation and control systems

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika<br>JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-MPO-FX-R

  • Datum dodání záznamu

    16. 4. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    29 462 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    14 730 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    14 731 tis. Kč