Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
FY01010013

Enterprise Digital Workforce Platforma pro Posílení Zákaznických Vztahů: Holistický Přístup s Využitím AI

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    TWIST

  • Veřejná soutěž

    SMPO202500001

  • Hlavní účastníci

    PromethistAI a.s.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    FY01010013

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Enterprise Digital Workforce Platform for Strengthening Customer Relationships: A Holistic Approach Leveraging AI

  • Anotace anglicky

    The objective of the proposed project is to expand our AI Digital Persona Platform to create a product that enables businesses to build and proactively maintain trust-based relationships with customers, particularly in the areas of advisory services, troubleshooting, and sales. The digital personas will be able to communicate naturally using voice and will serve as enterprise digital workforce members, helping to establish customer relationships and facilitate decision-making. We leverage a life-centric approach, perceiving customers in the context of their entire life and long-term needs, rather than just focusing on short-term satisfaction.The project focuses on enhancing our Enterprise Digital Workforce Platform, accelerating the development of horizontal capabilities of digital personas applicable across domains, and vertical capabilities in advisory, sales, and troubleshooting. This is achieved through research in decision facilitation via digital personas, trust establishment, and ensuring consistency in digital persona behavior. The ultimate goal is to prepare digital personas for effective customer relationship management in enterprise environments.The expected and mandatory outcome of the Project is a result of the type "O - Digital Solution" in the form of an Enterprise Digital Workforce Platform for strengthening customer relationships.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 8. 2027

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-MPO-FY-R

  • Datum dodání záznamu

    29. 9. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    46 993 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    29 973 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    17 021 tis. Kč