Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 11 (SGA02011GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P403-11-P175

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The factors influencing customer?s on-line behavior in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic

  • Anotace anglicky

    The project deals with relationship between quality, satisfaction, trust and customers? loyalty and any other factores which influence on customers? buying behavior in e-commerce environment focusing on B2B and B2C markets. Customer interface quality, perceived security, and customer loyalty are critical factors for success of an e-commerce website. The customers who think rationally use online shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The purpose of this project is to propose and test an integrative model of e-loyalty development process by conceptualizing that e-loyalty is influenced by e-satisfaction, e-trust and multi-dimensional aspects of etail quality.Trust, security, satisfactions, quality, loyalty andthe other factors are very important obstructions to consumers? acceptance of e-commerce. Companies aim to find the way how to keep current customers and how to attract new potential customers. The results from this study suggest a new way to enhance e-commerce acceptance for Czech on-line companies which operate on B2C and B2B markets. The next result is verification of model e-quality ? e-satisfaction ? e-trust ? e-customer?s value for Czech markets purposes.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledkem projektu je analýza internetového nakupování v ČR a faktorů, které jej ovlivňují, na základě vzorku více než 1500 respondentů. Závěrečná karta je zpracována na požadované úrovni. Výsledky projektu mají spíše informační charakter, lze je použít?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    6. 6. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GP-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    6. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    458 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    458 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč