Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 11 (SGA02011GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P403-11-P175
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The factors influencing customer?s on-line behavior in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic
Anotace anglicky
The project deals with relationship between quality, satisfaction, trust and customers? loyalty and any other factores which influence on customers? buying behavior in e-commerce environment focusing on B2B and B2C markets. Customer interface quality, perceived security, and customer loyalty are critical factors for success of an e-commerce website. The customers who think rationally use online shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The purpose of this project is to propose and test an integrative model of e-loyalty development process by conceptualizing that e-loyalty is influenced by e-satisfaction, e-trust and multi-dimensional aspects of etail quality.Trust, security, satisfactions, quality, loyalty andthe other factors are very important obstructions to consumers? acceptance of e-commerce. Companies aim to find the way how to keep current customers and how to attract new potential customers. The results from this study suggest a new way to enhance e-commerce acceptance for Czech on-line companies which operate on B2C and B2B markets. The next result is verification of model e-quality ? e-satisfaction ? e-trust ? e-customer?s value for Czech markets purposes.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výsledkem projektu je analýza internetového nakupování v ČR a faktorů, které jej ovlivňují, na základě vzorku více než 1500 respondentů. Závěrečná karta je zpracována na požadované úrovni. Výsledky projektu mají spíše informační charakter, lze je použít?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2011
Ukončení řešení
31. 12. 2013
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
6. 6. 2013
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP15-GA0-GP-U/02:2
Datum dodání záznamu
6. 5. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
458 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
458 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč