Kontakt kola s kolejnicí a vliv brzdných procesů na životnost jízdní plochy
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Pardubice / Dopravní fakulta Jana Pernera
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Railway wheel - rail contact and influence of braking processes on service life of tread surface
Anotace anglicky
Solution of a weighty degradation problem of railway wheel tread under the influence of a railway wheel rail interaction as well as an operation of braking processes. The theoretical part of the project is directed at determination of a model for descri
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Řešený projekt se zabýval studiem a analýzou dějů (teoreticky, experimentálně) v oblasti kontaktu železničního kola s kolejnicí. V průběhu řešení bylo vytvořeno experimentální zařízení pro práce zmíněného odborného zaměření a teoreticko-experimentální po
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2001
Ukončení řešení
1. 1. 2003
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2004/GA0/GA04GA/U/N/A:11
Datum dodání záznamu
30. 5. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
3 003 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 003 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč