Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inteligentní systém kontroly polohy vlaků na principu vlakového lokátoru

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    České dráhy, státní organizace

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Intelligent train location monitoring system train position locator based

  • Anotace anglicky

    The objective of the project is to design and experimentally validate a mathematical model for the train position monitoring by using a Train Position Locator. This project will mainly use the outputs from the international research APOLO project (Advanced Position Locator) in the frame of the European Commission, DG-XIII, 4. Framework, its purpose is to develop and experimentally verify train locator satellite navigation and inertial systems based. This project has been solving together with EU partners since beginning of 1999 (1.1.1999- 31.12.2000). The mathematical and SW fail-safe model for the safe train location monitoring (safe train separation will be developed in the frame of this project. Imputes into the model are known real-time positions of the locomotive and the rear wagon of train. The model is capable to generate so called virtual >>moving of the locomotive and the rear wagon of the train. The model is capable to generate so called virtual >>moving signal block<< and to prot

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • CEP - vedlejší obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • CEP - další vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering<br>20201 - Electrical and electronic engineering<br>20204 - Robotics and automatic control<br>20205 - Automation and control systems

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Odborný přínos projektu: teoretické a experimentální řešení monitorování polohy lokomotivy. Řešení polohy vlaku v radiovém v radiovém stínu. 2. Charakteristika výsledků: Přínosem jsou zejména provedené experimentální práce. 3. Význam projektu pro j

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 4. 2003

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 860 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 620 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    150 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    5 820 tis. Kč