Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Architektura vlakového polohového lokátoru pro aplikace kritické z hlediska bezpečnosti

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    České dráhy, a.s.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Architecture of train position locator for safety-critical applications

  • Anotace anglicky

    The objective of this project proposal is to design, develop and experimentaly verify a fault-tolerant architecture of on-board train position locator based on GNSS (Global Navigation Satellite System) and INS (Inertial navigation) for most demandingrailway safety-critical applications such as signalling, train control and protection of track-side workers. The architecture must particularly guarantee a fault-free operation of a train position locator on a "dark" track when GNSS SIS (Signal-In-Space)is temporally unavailable. The proposed design approach of the fault-tolerant architecture mainly includes: 1) identification of all possible hazards 2) fault tolerant sensor data fusion procedures, 3) route map matching techniques and 4) decision makingprocess. Application of a precise route map is crucial in this approach in order to improve the accuracy of train location and the reliability of decision making during the train routing process on a "dark" switch. Testing of the architecture will be

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • CEP - vedlejší obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20201 - Electrical and electronic engineering<br>20204 - Robotics and automatic control<br>20205 - Automation and control systems

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V rámci tohoto projektu byla vyvinuta a ověřena  diagnostická metoda pro detekci závad senzorů s vyžitím metody PDAF (Probability Data Association). Byly analyzována detekovatelnost závad senzorů a  poruch v systému. Byl navržen a implementován monitor i

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GA-U/07:6

  • Datum dodání záznamu

    15. 1. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    7 212 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 812 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    2 400 tis. Kč