Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence jako základ inovací a zvyšování kvality ve vysokoškolském vzdělávání (pro udržitelný rozvoj)

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 18 (SGA0201400001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Centrum pro otázky životního prostředí

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    14-36005S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Competence based innovation and quality enhancement in higher education (for sustainable development)

  • Anotace anglicky

    Project focuses on the interface between science and policy in Education for Sustainable Development (ESD), and possibilities of quality enhancement in higher education (HE). The ultimate goal is to develop theoretical background about ESD innovation in the HE, critically reflect on existing strategies in this area, identify core principles of ESD competence development within learning processes, explore and develop new assessment tools. Project thus seeks to close existing knowledge gaps between theory of science (new emerging modes of science that are related to new communication patterns and involvement of other stakeholders in the academic dialogue), pedagogy (with regards to innovations within education for sustainable development), and quality indicators in HE (related to dynamic concept of learning). It will identify how competences can be best developed in the area of sustainable development (SD) in coherence with quality criteria of academic practice. Situation in the Czech higher education will mapped and compared it with trends in the international area.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešitelka postupovala v souladu se schváleným projektem a splnila stanovené cíle. Do odevzdání zprávy se jí sice nepodařilo publikovat plánovanou monografii, překročila však počet plánovaných článků v impaktovaných časopisech. Panel žádá řešitelku o zaslání plánované monografie po jejím vydání. Finanční prostředky byly čerpány v souladu s pravidly.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2014

  • Ukončení řešení

    5. 12. 2018

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 3. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP19-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 6. 2019

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 483 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 483 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč