Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Terénní výuka jako silná výuková strategie

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-00695S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Fieldwork as a powerful learning strategy

  • Anotace anglicky

    Fieldwork is a form which has been considered for many years to be a very strong instructional strategy for understanding today's world. Fieldwork, which is also firmly anchored in Czech education, fosters different kinds of skills in students, mainly associated with practical activities in the countryside and in its essence permeates the whole curriculum of primary and secondary schools. However, there is not an awareness of the inclusion of fieldwork in school educational programs (SEP) and of its actual implementation in schools. Its influence on physical activity and a healthy lifestyle has only been marginally investigated. The outputs of this project are: 1) analysis of fieldwork anchoring in the selected SEP BE, 2) comparison of the benefits of traditional teaching in the classroom and fieldwork on the development of competencies for solving problems of students and physical activity and, 3) based on the findings, to subsequently proposal an optimal system for the organization of such fieldwork for all grades at the individual stages of primary education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl zaměřen na analýzu zakotvení terénní výuky v kurikulárních dokumentech, porovnání přínosů terénní výuky na rozvoj vybraných kompetencí žáků a návrh optimálního systému organizace terénní výuky. Cíle projektu byly naplněny, nikoliv však plánované publikace.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 700 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 621 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    79 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč