Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
SQ01010155

STEM v klimatickém vzdělávání: Návrh a ověření výukových aktivit k tématu role vegetace v potlačování dopadů globální klimatické změny

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací v oblasti životního prostředí, ochrany klimatu a udržitelného rozvoje – Prostředí pro život 2

  • Veřejná soutěž

    STA02025SQ010

  • Hlavní účastníci

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    SQ01010155 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    STEM in climate education: Design and validation of learning activities on the role of vegetation in mitigating the consequences of global climate change

  • Anotace anglicky

    The project aims to develop a methodology for the use of STEM in climate education in lower and upper secondary schools applied in teaching activities on the role of vegetation in mitigating the consequences of global climate change. The means to achieve this goal is a Methodological Guide for Teachers, containing a theoretical introduction to STEM climate education and a set of practice-tested STEM learning activities. The impact of these activities on students will be tested using psychological methods focused on assessing individual environmental roles and assessing the experience of climate change. The manual will recommend learning activities that have been shown to positively impact pupils' environmental locus of control.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>AO - Sociologie, demografie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2027

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-SQ-R

  • Datum dodání záznamu

    21. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 469 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 493 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    975 tis. Kč