Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
SQ01010225

Podpora a rozvoj klimatického vzdělávání se zaměřením na locus of control

Cíle projektu

Hlavním cílem projektu je nalézt a identifikovat nejvhodnější pedagogické metody a přístupy v oblasti klimatického vzdělávání a jejich následné ověření v praxi na vybraných pilotních základních a středních školách s cílem zvýšit u žáků interní locus of control, a to prostřednictvím desk research a analýzy existujících postupů v zahraničí i v ČR. Dílčími cíli projektu bude: 1/ změřit a vyhodnotit účinnost implementovaných pedagogických metod a přístupů, 2/ vytvořit studijní materiály pro vzdělávací instituce a pedagogy podporující ve výuce problematiku klimatického vzdělávání, 3/ vytvořit výukové a pracovní materiály problematiky klimatického vzdělávání s jejich ověřením v průběhu výuky se zaměřením na žáky 2. stupně základních a středních škol.

Klíčová slova

Pedagogyeducationlocus of controlclimate changeresponsibility

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací v oblasti životního prostředí, ochrany klimatu a udržitelného rozvoje – Prostředí pro život 2

  • Veřejná soutěž

    STA02025SQ010

  • Hlavní účastníci

    Výzkumný ústav vodohospodářský T. G. Masaryka veřejná výzkumná instituce

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    SQ01010225 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Support and development of climate education with a focusing on locus of control

  • Anotace anglicky

    The main goal of the project is to find and identify the most suitable pedagogical methods and approaches in the field of climate education and their subsequent verification in practice at selected pilot secondary and high schools with the aim of increasing pupils' internal locus of control, through desk research and analysis of existing procedures abroad also in the CR. The partial goals of the project will be: 1/ measure and evaluate the effectiveness of implemented ped. methods and approaches, 2/ create study materials for educational institutions and pedagogues supporting the issue of climate education in teaching, 3/ to create materials on the issue of climate education with their verification in the course of teaching, focusing on pupils of the 2nd grade of sec. and high schools

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10510 - Climatic research

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50401 - Sociology

  • CEP - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    AM - Pedagogika a školství
    AO - Sociologie, demografie
    DG - Vědy o atmosféře, meteorologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2027

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-SQ-R

  • Datum dodání záznamu

    3. 3. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    11 477 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    9 754 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 721 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

11 477 tis. Kč

Statní podpora

9 754 tis. Kč

84%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

OECD FORD

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Doba řešení

01. 01. 2025 - 31. 12. 2027