Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mechanismy učení pohybovým dovednostem u dětí se zhoršenou motorickou koordinací

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-17945S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Mechanisms of motor skill learning in the children with impaired motor coordination

  • Anotace anglicky

    The project is aimed to better theoretical understanding on how the children with the impaired motor coordination learn the sensorimotor tasks, what type of an attentional focus induced by the instruction is more benefical for their learning, and which perceptual-cognitive mechanisms mediate the effect of the different attentional foci on the motor skill acquisition. Solving of the project is based on an interdisciplinary approach with the combination of the research methodologies and methods of kinanthropology, cognitive psychology, neuropsychology, neurophysiology and biomechanics. The results of the project will contribute to development of the teaching concept for the school children with impaired motor coordination, in the frame of special needs and inclusive education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    30306 - Sport and fitness sciences<br>50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50901 - Other social sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl tématicky zaměřen na popis pozornostních mechanismů, které ovlivňují motorický výkon a učení u dětí se zhoršenou pohybovou koordinací. Projekt i díky důkladně rozmyšlenému návrhu probíhal vzorně podle časového, pracovního a finančního plánu a byl publikačně mimořádně úspěšný.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    25. 4. 2019

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 3. 2017

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GA-U/06:1

  • Datum dodání záznamu

    7. 9. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 220 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 220 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč