Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prekoncepce, konstrukce a rekonstrukce profesní identity asistenta pedagoga

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 21 (SGA0201700001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    17-07101S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Preconceptions, construction and reconstruction of teaching assistants’ professional identity

  • Anotace anglicky

    The research project explores the phenomenon of teaching assistants’ professional identity. The aim of this research project is to identify factors influencing the construction of teaching assistants’ professional identity. The emphasis will be on linking individual aspects of original preconception, initial construction and subsequent reconstruction of teaching assistants’ professional identity in the context of daily utilised competencies, and under conditions of Czech macro- and micro-educational environment. In order to reach the aims of this research project, the chief investigators will use explorative and descriptive approaches. The construction of teaching assistants’ identity will be explored from the teaching assistants’ perspective. The chief investigators will use the mixed method research design. Specifically, they will use semi-structured interviews analysed by the grounded theory approach. They will further administer the Subjective Quality of Working Life survey (SQWL).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt přináší empiricky solidně ukotvené zajímavé výsledky, které byly publikovány v zahraničí. Má přínos pro praxi, neboť popisuje klíčové aspekty asistenta pedagoga. To může vést ke zvýšení rovnosti ve vzdělávání. Navazuje na předchozí práci týmu a výstupy odpovídají úvazku na projektu a naplňují jeho cíle (bez ohledu na to, že část výstupů nebyla uznána).

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2017

  • Ukončení řešení

    29. 11. 2019

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    2. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 513 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 513 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč