Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj akademické excelence: Systemický přístup k mimořádnému výkonu u akademiků a akademiček na počátku kariéry

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 21 (SGA0201700001)

  • Hlavní účastníci

    Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    17-20856S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Developing academic excellence: A systemic approach to high achievement in early career academics

  • Anotace anglicky

    The project will examine individual and organizational conditions influencing development of academic excellence in emerging academics at Czech higher education and research institutions. The project is theoretically grounded in systemic approach to high achievement, which conceptualizes the development towards academic excellence as a process of interaction between individual factors (academic outcomes, achievement motivation, and academic practice) and job resources and demands at academic workplaces. The project will be based on qualitative multiple-case study design. It will compare the experiences of excellent and non-excellent early career academics, triangulated by perspectives of significant members of their academic workplaces and objective conditions for excellence. The expected results include a development of a systemic model of academic potential, identification of conditions supporting or hindering successful development of academic excellence in the Czech context, and a contribution to theories concerned with the impact of academic governance on academic performance.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V projektu se podařilo naplnit cíle stanovené v projektové žádosti. Hlavní přínos projektu lze spatřovat v rozšíření systemického modelu tzv. "high achivement development" akademické excelence, v prozkoumání individuálních faktorů a pracovních podmínek, které ovlivňují rozvoj akademické excelence. Poznatky byly publikovány v renomovaných časopisech a získávají mezinárodní ohlas.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2017

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2019

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    6. 5. 2019

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GA-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    23. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 100 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 100 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč