Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělání, hospodářství a společnost 1848–1914 : Socioekonomické souvislosti rozvoje profesně-vzdělávací infrastruktury v rakouském Slezsku

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-04624S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Education, the economy and society 1848–1914: The socioeconomic contexts of the development of vocational education infrastructure in Austrian Silesia

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to analyze the interactions among economic and social development, state administration, society, representatives of the economic sphere and vocational education institutions. Taking the example of the situation in Austrian Silesia, the analysis aims to reveal mutual responses to long-term modernization processes, but also to the boom-and-bust cycle and changing state-level economic policy. The main benefits of the project lie in its combination of macro- and micro-approaches, its broad application of comparative analyses, and the integration of topics that have previously been researched separately. The project will be based on an analysis of attitudes to vocational education at the central, provincial, regional and local levels, combined with a study of the involvement of the state, municipalities, professional organizations and associations, and a representative sample of specific companies and political and economic elites. The vocational education infrastructure will be traced both on a provincial level and on the level of selected individual schools.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AB - Dějiny

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-R/11:1

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 188 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 188 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč