Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posilování změn hodnot a chování prostřednictvím environmentální výchovy v přírodě

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Fakulta sociálních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-15374S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Promoting Behavioral and Value Change through Outdoor Environmental Education

  • Anotace anglicky

    Changing human values and behavior is a traditional goal of environmental education. Many studies have suggested a connection between forming pro-environmental values and behavior ane experiencing nature at a young age. Clearly, outdoor environmental education programs are of central importance. The overall effectiveness of such programs has been scrutinized in a number of studies, but little is known about the particular instructional strategies useful for promoting students learning. To bridge this gap, a set of recommended elements fo outdoor environmental education programs (OEEPs) has been recently published as part of the project Real World Learning (RWL). However, the RWL Model still lacks adequate empirical support. The proposed project aims to investigate the relevance and the appropriateness of the RWL Model for shaping the environmental values and behavior of young learners, examine the relationship between environmental values and behavior, and analyze the ways in which particular instructional strategies are perceived and interpreted by learners and teachers.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 191 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 014 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    177 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč