Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důvěra v média ve fragmentovaném mediálním prostředí: Případ České republiky

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Fakulta sociálních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-09103S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Trust in Media in a Fragmented Media Environment: The Case of the Czech Republic

  • Anotace anglicky

    The project seeks to examine trust and distrust in professional and alternative media in the Czech Republic. The main task is to apply innovative theory-driven measures capturing trust and distrust in media within a fragmented media environment. The project aims to bridge a major gap in current domestic research of trust in media, which is anchored in concepts and measures developed for rather non-fragmented media environment. Theoretically, the project draws on the sociological notion of trust and approaches trust in media as a hybrid, multidimensional form of societal trust. The empirical aspect of the project draws on a quantitative survey of the Czech population, offering a comprehensive study of trust and distrust in professional and alternative media in the Czech Republic.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 346 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 282 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    64 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč