Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Adolescent Experience: Young Czechs after and during social change

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Fakulta sociálních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-22997S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Adolescentní zkušenost: Mladí Češi v a po období společenských změn

  • Anotace anglicky

    We intend to explore the influence of social changes on the process, content, and context of everyday life experiences and self-definition in middle adolescence. We start from our comparison of four cohorts of Czech adolescents (from 1992, 1995, 2001, 2010). They would be compared with a representative sample of present adolescents (2019) in terms of their perceptions of society, family and school environment, their self-definition, self-evaluation, and self-regulation, their value orientation and future goals and plans, daily problems and coping strategies as well as their subjective well-being. We hypothesize differences between the mentioned generations based on social change. Compared to the former generations, we expect present adolescents to be less dependent on adult authorities, to have a more individualistic orientation toward future goals and higher levels of self-esteem and life satisfaction. We also expect more uncertainty in everyday life of current adolescents and less clear life perspectives for them.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AN - Psychologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 810 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 600 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    210 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč