Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Post-socialistická transformace českých základních škol – procesy, příběhy, dilemata

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202000001

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20-11275S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Post-socialist Transformation of Czech Primary Schools – Processes, Stories, Dilemmas

  • Anotace anglicky

    The project focuses on the everyday life of Czech primary school and changes it underwent in the period of the post-socialist transformation. Historical-pedagogical research is based on the oral history method, which will be used to collect data on the changes in the daily life of a school, but also on the life and work of the key actors in the transformation – the teachers. The oral history method will be complemented by the study of available contemporary documents (such as reform proposals or legislation). The project realisation is based on the historiographic approach of the history of everyday life and social anthropology. The project builds on previous research focused on socialist primary education during the normalisation period. As a result, it will be possible to put the new findings on the transformation of socialist education into the context of changes in socialist education, which will provide a more comprehensive knowledge and a deeper understanding of the transformation processes. The main output of the project will be a scientific monograph.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2020

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2023

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    21. 5. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 376 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 376 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč