Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změna paradigmatu výchovy - filosoficko-antropologický pohled

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta filozofická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Change of Paradigma of Education - Philosophical Anthropological Approach

  • Anotace anglicky

    The historical changes of society formulate question on the meaning and the nature of cultivations and education. In the last decade of this century there has been offered a large scale of views on renewal of ideas of the primasy, secondary and university educational system in the Central Europe. The attention of the applicants will be turn to problems that are at the first line of transformation of educational system: paradigmatic nature of education, idea od education and cultivation, art andreligiousat the structure of education. These problems will be solved by inquiry of epistemological, moral and aesthetic aspects of changes in education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology<br>60302 - Ethics (except ethics related to specific subfields)<br>60303 - Theology<br>60304 - Religious studies

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešitelé projektu si položili za svůj hlavní úkol analyzovat změnu paradigmatu výchovy, východisek a založení myšlení pedagogické komunity v rovině teoretické i praktické. Jako materiál ke studiu problémů sloužily dějiny evropské filosofie a pedagogiky,

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 200 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    690 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    510 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč