Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie učících se regionů a její využití v regionálním programovaní a projektech

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/05/0585

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Theory of learning regions and its utilisation in regional programming and projects

  • Anotace anglicky

    Last two decades witnessed an intense development of the theory of learning regions. Learning, innovations and the detection of new solutions of regional problems represent the fundamental features of this approach. Since the aggregate regional indicators hide the particular socio-economic micro-processes, networks and contacts among particular actors influencing the development of the region play the main role. The theory of learning regions very often turned out to be useful for the clarification of local and regional development in advanced countries. Moreover, individual researches brought the practical suggestions for local and regional managements. Not surprisingly, 'learning regions' currently constitute one of the most dynamicdirections of regional development. It is worth to notice that virtually no research of this kind have been accomplished in transition economies until now. Therefore, the project strives for filling the theoretical gaps in modern regional development

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - další vedlejší obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50702 - Urban studies (planning and development)<br>50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Učící se regiony v současnosti zastřešují dosti nesourodou a stále se rozrůstající skupinu populárních konceptů. Podrobnější pohled na učící se regiony je přitom nutno realizovat z perspektivy horizontální neboli funkční a vertikální neboli územně-řadové

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 600 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 600 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč