Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/06/0297
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises
Anotace anglicky
One of the decisive appeals to our enterprises of all sizes and lines of business is the constant enhancement of their competitive ability and in connection with that finding their own controlling competencies, which determine their position on the market. Not only the economic power of a firm is sufficient, but also its ability to respond to the changes in surroundings and consequently to entrepreneurial opportunities quickly, flexibly and above all not conservatively. The Czech firms assure themselvesthat the success presupposes the adoption of the orientation towards the market, formulated by the marketing conception of management. However, do they always understand the position of marketing as the philosophy of business and also the system of correspondent functions, cognitive and of realization? The project comes out from current, within its scope realized knowledge, from our own confirmed research-pedagogical practice, publication work, our own and other authors, established
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výzkum prokázal jednak složitost dílčích činností, které podniková funkce marketingu představuje, jednak rozpory, které marketingová idea vyvolává u ostatních podnikových činností a vnějších spolupracovníků, bez jejichž spolupůsobení nelze tržní orientac
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
396 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
396 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč