Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/07/1493

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Research on implementation of market orientation in Hi-Tech Firms

  • Anotace anglicky

    This project is focused on the problems of market orientation, which is one of the main trends of marketing nowadays. The market orientation has been investigated in the research teams especially at the universities in Australia, New Zealand, USA and Northern European countries during last years. Market orientation is very important and topical, because of its influence on the company results. The topic of the project is the orientation to the research of implementation of market orientation in hi-techfirms. The part of the project is to make theoretical research and also to make practical research in some chosen companies. The gained information will be not focused only on theoretical field but also on practical application. The practical applicationwill be done by preparation of special workshop for business sphere. There specialists from companies would get acquainted with the main research results. This project helps companies to well implement market orientation.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílem studie byla analýza vnímání tržní orientace podniků a firemní kultury a jejich dopady na podnikový výkon. Hlavními výsledky jsou publikované prezentace na mnoha konferencícih a několik článků v odborných časopisech zaměřených na marketing.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 034 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 034 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč