Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/07/1493
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Research on implementation of market orientation in Hi-Tech Firms
Anotace anglicky
This project is focused on the problems of market orientation, which is one of the main trends of marketing nowadays. The market orientation has been investigated in the research teams especially at the universities in Australia, New Zealand, USA and Northern European countries during last years. Market orientation is very important and topical, because of its influence on the company results. The topic of the project is the orientation to the research of implementation of market orientation in hi-techfirms. The part of the project is to make theoretical research and also to make practical research in some chosen companies. The gained information will be not focused only on theoretical field but also on practical application. The practical applicationwill be done by preparation of special workshop for business sphere. There specialists from companies would get acquainted with the main research results. This project helps companies to well implement market orientation.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Cílem studie byla analýza vnímání tržní orientace podniků a firemní kultury a jejich dopady na podnikový výkon. Hlavními výsledky jsou publikované prezentace na mnoha konferencícih a několik článků v odborných časopisech zaměřených na marketing.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
22. 4. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 1. 2015
Finance
Celkové uznané náklady
1 034 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 034 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč