Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní aspekty české a evropské reklamy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/06/0509

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Cultural aspects of Czech and European Advertising

  • Anotace anglicky

    The processes of globalisation and integration make the questions relevant to cultural diversity of European countries highly actual. Understanding, managing and application of existing cultural differences inside the single European market is one of thefundamental tasks of effective marketing activities of Czech businesses. The goal of the project is to focus on cultural environment of the Czech Republic and EU countries and find its influence on specific spheres of marketing, e.g. advertising. Disregard of cultural influence for ads production results in fundamental reduction of its effectiveness on one hand and in deepening negative attitude towards advertising in general on the other hand. Project would follow existing and published results of researches accomplished by the applicant and its output will be both detailed analysis of cultural aspects of Czech and European advertising including definition of the Czech advertising style and detailed recommendations for production marketing and

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Podstatou grantového úkolu Kulturní aspekty české a evropské reklamy byla analýza kulturního prostředí České republiky a zemí EU a podchycení jejího vlivu v oblasti reklamy. Stanoveným cílem bylo specifikovat vliv české kultury do oblasti reklamní kreati

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 4. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 10. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 224 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 224 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč