Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 6 (SGA02006GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/06/P297
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Audit of Customer Satisfaction in Tourism Industry
Anotace anglicky
Contemporary tourism industry in its various forms concentrates population for long and short term stays to important destinations, countries and regions. The tourism brings benefit not only to individual countries, but also to region, towns and villages. Its development with consideration of its importance should take no chances. The tourism industry must be adequately managed. One of the possibilities of building up and keeping competitiveness is to apply marketing audit, with its important part-customer satisfaction evaluation-in marketing management of entrepreneurial activities of firms. The important part of the project is testing of European Customer Satisfaction Index methodology in Czech environment and consenquently developing methodology adapted to Czech conditions especially in the field of tourism industry. Suggested model will be tested during field research and adjusted (if necessary) on particular case of calculation of customer satisfaction indexes of selected travel
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Oblastí zájmu tohoto projektu byla problematika auditu spokojenosti zákazníka a jejího uplatňování v podnikatelské praxi. Stěžejním cílem bylo navržení a otestování metodiky Evropského modelu spokojenosti zákazníka v českých podmínkách v odvětví cestovní
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2007
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 5. 2007
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP08-GA0-GP-U/03:2
Datum dodání záznamu
17. 10. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
314 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
314 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč