Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 6 (SGA02006GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/06/P297

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Audit of Customer Satisfaction in Tourism Industry

  • Anotace anglicky

    Contemporary tourism industry in its various forms concentrates population for long and short term stays to important destinations, countries and regions. The tourism brings benefit not only to individual countries, but also to region, towns and villages. Its development with consideration of its importance should take no chances. The tourism industry must be adequately managed. One of the possibilities of building up and keeping competitiveness is to apply marketing audit, with its important part-customer satisfaction evaluation-in marketing management of entrepreneurial activities of firms. The important part of the project is testing of European Customer Satisfaction Index methodology in Czech environment and consenquently developing methodology adapted to Czech conditions especially in the field of tourism industry. Suggested model will be tested during field research and adjusted (if necessary) on particular case of calculation of customer satisfaction indexes of selected travel

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Oblastí zájmu tohoto projektu byla problematika auditu spokojenosti zákazníka a jejího uplatňování v podnikatelské praxi. Stěžejním cílem bylo navržení a otestování metodiky Evropského modelu spokojenosti zákazníka v českých podmínkách v odvětví cestovní

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GP-U/03:2

  • Datum dodání záznamu

    17. 10. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    314 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    314 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč