Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Hradec Králové / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Learning from Graphical Presentation in Science Education

  • Anotace anglicky

    Visual perception, processing of visual information and subsequent making of adequate conception of pupils appears to be a substantial part of the knowledge in natural sciences. Graphic presentation is very important part of education materials at the time of coming information and communication technology to education in all parts of school systems. The research project claims to analyse various ways of processing non verbal (graphic, image) information by pupils and students during their education ofnatural science subject matter. Partial aims of the project focus on the role of graphic material and information in teaching texts and among them the main concern is devoted to electronic form of presentation i.e. the role of computer graphics, animation and simulation of the phenomena of natural science and their principles and to the description, interpretation and application of models of elaborating graphical information by pupils and students and last but not least to making efficient use

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky řešení projektu potvrzují, že vizuální vnímání, zpracování vizuální informace a následná tvorba adekvátních představ u žáků jsou podstatnou složkou přírodovědného vzdělávání. Při řešení projektu byly analyzovány způsoby zpracování nonverbálních

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    746 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    559 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    187 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč