Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/06/1571

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers

  • Anotace anglicky

    This project is oriented on two key, and for the time being somewhat less regarded aspects of the development of the personality of future teachers and of students of the so-called creative acting (which is in many ways a similar profession). These key aspects are the cognitive (the individual/independent cognition of new things by the subject); and the dynamic (the influence of attitudes, motives, needs and emotions on the cognition skills and behaviour of a person). The aim of this project is to perform a scientific study of these two aspects, in the course of which the influence of psychosomatically-oriented preparation (which includes both cognitive and dynamic aspects) on the development of the personality of students of Teaching/Pedagogy (i.e. preparing for a pedagogical career at basic or secondary schools) and students of creative acting will be investigated. It can be anticipated that the outcomes of the resolution of this project will be projected into the contemporary practices of

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V souladu s cíli projektu byly zkoumány kognitivní a dynamické aspekty hráčské osobnosti studentů učitelství, sociální pedagogiky a autorského herectví v jejich psychosomatické přípravě. Hráčskou osobností studenta rozumíme jeho psychosomatickou (duševní

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 4. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 10. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 398 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 398 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč