Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/06/1571
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers
Anotace anglicky
This project is oriented on two key, and for the time being somewhat less regarded aspects of the development of the personality of future teachers and of students of the so-called creative acting (which is in many ways a similar profession). These key aspects are the cognitive (the individual/independent cognition of new things by the subject); and the dynamic (the influence of attitudes, motives, needs and emotions on the cognition skills and behaviour of a person). The aim of this project is to perform a scientific study of these two aspects, in the course of which the influence of psychosomatically-oriented preparation (which includes both cognitive and dynamic aspects) on the development of the personality of students of Teaching/Pedagogy (i.e. preparing for a pedagogical career at basic or secondary schools) and students of creative acting will be investigated. It can be anticipated that the outcomes of the resolution of this project will be projected into the contemporary practices of
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AN - Psychologie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V souladu s cíli projektu byly zkoumány kognitivní a dynamické aspekty hráčské osobnosti studentů učitelství, sociální pedagogiky a autorského herectví v jejich psychosomatické přípravě. Hráčskou osobností studenta rozumíme jeho psychosomatickou (duševní
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 398 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 398 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč