Nonverbální tvořivost v technické výchově
Cíle projektu
Podstata projektu spočívá v odhalení principů tvořivé výuky a ve stanovení úrovně nonverbálních tvořivých schopností dětí školního věku výzkumem. Tento výzkum bude navazovat na již realizovaný výzkum z dizertační a habilitační práce navrhovatele. Za hlavní přínos projektu lze považovat odhalení této úrovně tvořivých schopností široké učitelské veřejnosti a následné využití v praxi, zvláště pak v technických pracích.
Klíčová slova
Creativity in Technical Skillsthe research of non-verbal creativity
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/07/0109
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Non-verbal Creative Works in Technical Skills
Anotace anglicky
Basics of proposed project is put on the research to discover the principles of the creative teaching process and description of school age students´ abilities of non-verbal creative work. This research will continue the research that proposer began in her dissertation work and habilition work. Main contribution of this research is discovering and evaluation of the level of teachers´ creative work abilities. Also the following usage of the results of the research, concerned on creative work in TechnicalSkills, plays an important role in our plans.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Transverzální výzkum tvoří teoretické východisko pro tvorbu programu Tvořivé technické práce. Výsledky výzkumu ukázaly, u kterých respondentů (resp. u které věkové skupiny) je nutné zařazovat více úlohy konstruktivního charakteru, tzn. úlohy na technicko
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
508 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
508 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
508 tis. Kč
Statní podpora
508 tis. Kč
100%
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
CEP
AM - Pedagogika a školství
Doba řešení
01. 01. 2007 - 31. 12. 2008