Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum implementace základních cílů vzdělávání (tzv. 4 pilíře) v primárním vzdělávání ve školách v ČR

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/1482

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Research of main goals of education implementation (4 pillars) in a primary education in the Czech republic

  • Anotace anglicky

    In 1993, the UNESCO International Commission "Education for 21st Century" formulated 4 basic pillars of education (Delors´ report), which are fundamental for a development of so called learning society in the global world. The mentioned objectives are included also in the National program of the education development in the Czech Republic. The curricula reform, which is being realized nowadays, also develops from them. Therefore it is necessary to find out how the principal objectives are implemented into documents according to which the teaching process is realized (school education program) and whether the education strategies are in correspondence with the requested strategies.  The realization if the given intent can substantially    help while improving the education process. Therefore publications in pedagogical magazines and Internet have to be parts of the Project. Examples of training strategies and innovations supporting fulfilling of principal objectives of education will be documented

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Z uskutečněných analýz a ze shromážděných materiálů lze učinit následující závěry:Kurikulární reforma je v České republice realizována jako nezbytné opatření pro zajištění celoživotního učení a zachování konkurenceschopnosti ČR v globalizovaném světě.Ref

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 4. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 10. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    274 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    274 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč