Výzkum implementace základních cílů vzdělávání (tzv. 4 pilíře) v primárním vzdělávání ve školách v ČR
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/07/1482
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Research of main goals of education implementation (4 pillars) in a primary education in the Czech republic
Anotace anglicky
In 1993, the UNESCO International Commission "Education for 21st Century" formulated 4 basic pillars of education (Delors´ report), which are fundamental for a development of so called learning society in the global world. The mentioned objectives are included also in the National program of the education development in the Czech Republic. The curricula reform, which is being realized nowadays, also develops from them. Therefore it is necessary to find out how the principal objectives are implemented into documents according to which the teaching process is realized (school education program) and whether the education strategies are in correspondence with the requested strategies. The realization if the given intent can substantially help while improving the education process. Therefore publications in pedagogical magazines and Internet have to be parts of the Project. Examples of training strategies and innovations supporting fulfilling of principal objectives of education will be documented
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Z uskutečněných analýz a ze shromážděných materiálů lze učinit následující závěry:Kurikulární reforma je v České republice realizována jako nezbytné opatření pro zajištění celoživotního učení a zachování konkurenceschopnosti ČR v globalizovaném světě.Ref
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
274 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
274 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč