Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Užívání učebnic na 2. stupni základní školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 11 (SGA02008GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/08/0570

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Textbook use in lower secondary schools

  • Anotace anglicky

    In spite of the widespread use of electronic media the printed textbook is still indispensable part of teaching and learning. The teachers are supposed to rely on textbooks when planning their teaching not only as primary source of information but also in methodology. The students are supposed to use the textbooks very often.The aim of submitted project is to identify the role, which textbooks play in teaching and learning. The role was defined by four categories: textbook control, time of use, teacher's and student's activities based on textbooks. The beginning teachers will be compared with experienced teachers. Styles of textbook use will be identified and some factors, which influence the using, will be verified. Research findings of the ways the textbooks really work have essential implications for textbook development and evaluation criteria. Conclusions will be incorporated into the program of teacher education and elaborated in form of recommendation for textbooks authors and

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výzkumný projekt se soustředil na otázky užívání učebnic na základní škole. Základním cílem projektu bylo identifikovat roli, jakou hrají učebnice ve výuce na 2. stupni základní školy a ověřit některé faktory, které roli učebnice mohou ovlivňovat. Pokus?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GA-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    9. 2. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    867 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    867 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč