Užívání učebnic na 2. stupni základní školy
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 11 (SGA02008GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/08/0570
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Textbook use in lower secondary schools
Anotace anglicky
In spite of the widespread use of electronic media the printed textbook is still indispensable part of teaching and learning. The teachers are supposed to rely on textbooks when planning their teaching not only as primary source of information but also in methodology. The students are supposed to use the textbooks very often.The aim of submitted project is to identify the role, which textbooks play in teaching and learning. The role was defined by four categories: textbook control, time of use, teacher's and student's activities based on textbooks. The beginning teachers will be compared with experienced teachers. Styles of textbook use will be identified and some factors, which influence the using, will be verified. Research findings of the ways the textbooks really work have essential implications for textbook development and evaluation criteria. Conclusions will be incorporated into the program of teacher education and elaborated in form of recommendation for textbooks authors and
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výzkumný projekt se soustředil na otázky užívání učebnic na základní škole. Základním cílem projektu bylo identifikovat roli, jakou hrají učebnice ve výuce na 2. stupni základní školy a ověřit některé faktory, které roli učebnice mohou ovlivňovat. Pokus?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2008
Ukončení řešení
31. 12. 2010
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
16. 4. 2010
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP11-GA0-GA-U/03:3
Datum dodání záznamu
9. 2. 2015
Finance
Celkové uznané náklady
867 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
867 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč