Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The learning style of a pupil - one of the conditions enabling the control of learning activity as active construction of knowledge
Anotace anglicky
The aim of the proposed project is to verify if the learning style enters the learning activity of pupils as the influencing factor. The project is to contribute to creation of adequate model of pupils' learning style control which is leading to active construction of knowledge as well as to its implementation in lessons in deperdence on pupils' learning style.From this point of view the centre of the research will be: to acknowledge the control model of learning activity to acknowledge the learning anteaching style of both students and teachers to find out if and how much the learning style influences the learning activity4. models of control which would create ideal conditions for learning activity of pupils as active construction of knowledge. The results of sugested project will serve for realisation of the above mentioned project.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Učební styly žáků jsou aktuální a důležitou problematikou pedagogiky a pedagogické psychologie. Autorka ve svém projektu vyšla ze základních teoretických podnětů, realizovala kvalitní výzkum řízení učební činnosti na ZŠ v souvislosti s učebními styly žák
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2000
Ukončení řešení
1. 1. 2002
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7
Datum dodání záznamu
19. 5. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
397 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
397 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč