Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The learning style of a pupil - one of the conditions enabling the control of learning activity as active construction of knowledge

  • Anotace anglicky

    The aim of the proposed project is to verify if the learning style enters the learning activity of pupils as the influencing factor. The project is to contribute to creation of adequate model of pupils' learning style control which is leading to active construction of knowledge as well as to its implementation in lessons in deperdence on pupils' learning style.From this point of view the centre of the research will be: to acknowledge the control model of learning activity to acknowledge the learning anteaching style of both students and teachers to find out if and how much the learning style influences the learning activity4. models of control which would create ideal conditions for learning activity of pupils as active construction of knowledge. The results of sugested project will serve for realisation of the above mentioned project.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Učební styly žáků jsou aktuální a důležitou problematikou pedagogiky a pedagogické psychologie. Autorka ve svém projektu vyšla ze základních teoretických podnětů, realizovala kvalitní výzkum řízení učební činnosti na ZŠ v souvislosti s učebními styly žák

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2002

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7

  • Datum dodání záznamu

    19. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    397 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    397 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč