Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL05000097

Význam gradovaných učebních úloh v rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 5 (STA02020TL050)

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL05000097 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Importance of learning tasks with increasing difficulty in primary school-aged pupils’ knowledge development and diagnosis

  • Anotace anglicky

    The aim is to propose types of learning tasks (LT) with increasing difficulty to enable knowledge development in prim. school-aged pupils in the context of the expected outcomes of the educ. area Man and his world of the Curriculum FEP and verify research tools to diagnose this knowledge. The intention is to diagnose the entry-level of pupils’ selected knowledge, develop it through LT with differentiated difficulty, and subsequently assess pupils’ learning progress by diagnosing their output knowledge. The creation of an algorithm for pupils’ learning progress based on ped.-psych. diagnostics of the knowledge level and the solution of LT with increasing difficulty will enable teachers to effectively plan their teaching with regard to the individual learning needs of each student.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50103 - Cognitive sciences

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt dosáhl všech stanovených cílů a výstupů na odborné úrovni a byl řešen odborně způsobilým týmem, který postupoval podle schválené relevantní metodologie. Vznikly kvalitně zpracované webové stránky s online platformou pro gradované učební úlohy v celém rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku. Výsledky jsou aplikovatelné na celostátní úrovni.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 4. 2021

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2023

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 396 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 918 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    479 tis. Kč