Význam gradovaných učebních úloh v rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ÉTA 5 (STA02020TL050)
Hlavní účastníci
Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL05000097 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Importance of learning tasks with increasing difficulty in primary school-aged pupils’ knowledge development and diagnosis
Anotace anglicky
The aim is to propose types of learning tasks (LT) with increasing difficulty to enable knowledge development in prim. school-aged pupils in the context of the expected outcomes of the educ. area Man and his world of the Curriculum FEP and verify research tools to diagnose this knowledge. The intention is to diagnose the entry-level of pupils’ selected knowledge, develop it through LT with differentiated difficulty, and subsequently assess pupils’ learning progress by diagnosing their output knowledge. The creation of an algorithm for pupils’ learning progress based on ped.-psych. diagnostics of the knowledge level and the solution of LT with increasing difficulty will enable teachers to effectively plan their teaching with regard to the individual learning needs of each student.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
50103 - Cognitive sciences
OECD FORD - další vedlejší obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt dosáhl všech stanovených cílů a výstupů na odborné úrovni a byl řešen odborně způsobilým týmem, který postupoval podle schválené relevantní metodologie. Vznikly kvalitně zpracované webové stránky s online platformou pro gradované učební úlohy v celém rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku. Výsledky jsou aplikovatelné na celostátní úrovni.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 4. 2021
Ukončení řešení
31. 12. 2023
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2023
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP24-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
28. 6. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
2 396 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 918 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
479 tis. Kč