Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě

Cíle projektu

Projekt se zabývá specifikací nástrojů pro posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky (strategických užitků) na bázi integrace a kooperace subjektů hodnotových sítí od výrobců přes přímé zákazníky, zákazníky těchto zákazníků až po konečné spotřebitele vodvětvích chemického, farmaceutického a petrochemického průmyslu. Při řešení projektu budou každoročně realizovány primární marketingové výzkumy, a to u výrobců produktů, u jejich přímých zákazníků a u zákazníků těchto zákazníků.Výzkumy budou postupně zaměřeny na zkoumání dosud uplatňovaných forem posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky poskytováním tzv. strategických užitků v hodnotové síti, hledání jejich nových forem, podmínek a bariér jejich uplatnění a efektivních způsobů jejich poskytování kooperací subjektů hodnotové sítě. Bude zkoumán jejich vliv na výkonnost a konkurenceschopnost frem. Syntéza poznatků povede k rozpracování systému strategických užitků, společně poskytovaných subjekty hodnotové sítě konečným zákazníkům, které synergicky upevňují jejich strategické pozice, výkonnost a konkurenceschopnost na trhu.

Klíčová slova

valuenetworkcustomervaluestrategicbenefitsstrengtheningrelationshipscustomersintegrationvaluenetworksubjectsperformancecompetitivenessvaluenetworksubjects

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 15 (SGA02012GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P403-12-1279

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of value network subjects

  • Anotace anglicky

    The project deals with the setting of tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of the value network subjects via developing the strategic benefits for the customers in the value network fromthe producers up to the final consumers in the product lines of chemical, pharmaceutical and petrochemical industries. The project will comprise of implementation of marketing researches, always with the products producers, their direct customers and thenext-in-line customers. The researches will focus on exploring the current forms of the strategic benefits provision in the value network, ways of providing them, searching their new forms, the conditions of their application, their influence upon firms' performance and competitiveness. The findings synthesis will issue in the elaboration of the system of the strategic benefits appropriate in the researched industries to become tools for strengthening the long-term relationships with customers and enhancing strategic positions and performance of partners within the value network.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    50602 - Public administration
    50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt má lokální impakt a zdaleka nesplnil stanovené publikační cíle (2 Jimp, 4 Jneimp, 6Jrec). Krom připravované monografie a 23 prací v konf. sbornících vyprodukoval 1 JSc článek v Applied Mechanics and Materials a 4 lokální Jrec články, dále pouze ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    31. 3. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    22. 5. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 807 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 807 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

2 807 tis. Kč

Statní podpora

2 807 tis. Kč

100%


Poskytovatel

Grantová agentura České republiky

CEP

AE - Řízení, správa a administrativa

Doba řešení

01. 01. 2012 - 31. 12. 2014