Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stopy prožité zátěžové situace v sebesystému dítěte a její další vliv na jednání v adolescenci

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-0859

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Consequences of stressful situations in the self-system of the child and its further influence on action in adolescence

  • Anotace anglicky

    The research goal of the presented project is to longitudinally describe and explain the effect of traumatic stressful situation in 8 and 11 years of age on the development in adolescence between 15 and 18. Our interest focuses on the manner in which thechild copes with stressful situations, however by using current longitudinal data we elaborate and verify a model describing and explaining the causal, mediational and moderating function of  the personal, social and environmental factors for posttraumatic development of an individual in adolescence, especially from the viewpoint of his plans, expectations and activities in the areas of performance and relationships.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky projektu rozhodně přispívají k rozšíření poznatků o zátěži dospívajících a jejich působení na vývoj adolescentních chlapců a dívek. Téma bylo rozpracováno jak teoreticky, tak empirický (kvalitní studie v uznávaných odborných periodikách). Výsle?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 219 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 219 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč