Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ready to ask? Informační chování nadaných dětí v pregramotném období

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-0426

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Ready to ask? Information behavior of gifted children in the preliterate period

  • Anotace anglicky

    Project deals with the original topic of information behavior of preliterate gifted children . The main objective is to enrich the existing theories (gifted behavior-Renzulli, information behavior-Wilson) with new findings. The key matter of research concerns the concept of readiness to ask questions (AFI), the expected relationship between gifted behavior (IQ, CQ, and behavioral scale), information behavior (sources, systems, key words, process specifications, exploitation of resources and facts, strategy and profit) and AFI levels will be verified. The project is planned as a three-phased: 1, description and analysis of input variables, 2 process of evoked information behavior, 3, data processing. Data will be acquired using the observation, structured interviews, analysis of records of verbal behavior, image mind mapping, image scaling and 2 new methods (eQuin, EIB). Project has interference into practice (assessment, education). The project follows-up the ESF project Nadane dite.eu (identificationof extraordinary gifted preschool children).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • CEP - další vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50803 - Information science (social aspects)<br>50804 - Library science

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky potvrzují stávající poznatky a na popisné úrovni naplňuje cíle formulované v projektu. Uvedení některých zahraničních postupů do českého prostředí může být obohacením pedagogické praxe. Výsledky jsou publikovány standardním způsobem v dostatečn?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 6. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    1. 7. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 651 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 651 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč