Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Fakulta sociálních studií
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Sociability and emotionality of intelectually gifted children
Anotace anglicky
The proposed grant project is aimed at the study of social and emotional problems of gifted children of preschool and young school age. The strategy of the study is divided into clearly formulated steps. For the identification of the gifted asophisticated identification strategy, based on the co-operation with teachers, parents and physicians will be used. For the identification of really gifted the Mönks theoretical concept of giftedness will be used. The selected children will be examinedin the empirical study especially in the field of personality (mainly emotions, sociability, sensitivity, self-esteem, motivation, communication abilities, cognitive style and creativity), school (especially education from the academic and social pointof view, teachers, the preferred style of learning etc.) and family (especially relation to parents and siblings). The part of the empirical investigation will also be an evaluation of the gifted by their parents, teachers and peers (especially behaviour
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Hlavním cílem výzkumného projektu bylo popsat základní charakterisitky sociability a emocionality rozumově nadaných dětí v českém kontextu. K úspěšnému dosažení daného cíle bylo nutné primárně formulovat vodítka identifikační strategie pro vyhledávaní d
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GP-U/06:6
Datum dodání záznamu
19. 5. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
616 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
616 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč