Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Fakulta sociálních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Sociability and emotionality of intelectually gifted children

  • Anotace anglicky

    The proposed grant project is aimed at the study of social and emotional problems of gifted children of preschool and young school age. The strategy of the study is divided into clearly formulated steps. For the identification of the gifted asophisticated identification strategy, based on the co-operation with teachers, parents and physicians will be used. For the identification of really gifted the Mönks theoretical concept of giftedness will be used. The selected children will be examinedin the empirical study especially in the field of personality (mainly emotions, sociability, sensitivity, self-esteem, motivation, communication abilities, cognitive style and creativity), school (especially education from the academic and social pointof view, teachers, the preferred style of learning etc.) and family (especially relation to parents and siblings). The part of the empirical investigation will also be an evaluation of the gifted by their parents, teachers and peers (especially behaviour

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavním cílem výzkumného projektu bylo popsat základní charakterisitky sociability a emocionality rozumově nadaných dětí v českém kontextu. K úspěšnému dosažení daného cíle bylo nutné primárně formulovat  vodítka identifikační strategie pro vyhledávaní d

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GP-U/06:6

  • Datum dodání záznamu

    19. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    616 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    616 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč