Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-0594

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Research of poetry receptiveness between pubescent and adolescent readers

  • Anotace anglicky

    The main contribution of the proposed project in the area of the basic research lies in a new approach to the research in this field, aspiring to permeate into the readers? reception process by quantitative research methods and to record the measurable part of the readers? experience in the recipients ? adolescent readers. The quantitative methods of data collection will form the basic framework of the project and for the overall complexity of the analysis will be complemented with qualitative methods to provide more comprehensive and more complex conception of both the perception of poetry by adolescents and the methods which could make a poetical text more comprehensible for them in an appropriate way.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt se zabýval opomíjenou, ale důležitou součástí výchovy. Přináší věcné a metodologické poznatky nejen s národní, ale také mezinárodní platností. Použité postupy zkoumání čtenářské gramotnosti mohou být použity v pedagogické praxi. Publikace dobře ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    7. 6. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    1. 7. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 555 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 555 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč