Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-1306

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Evaluation of educational materials designed for distance education and e-learning purposes

  • Anotace anglicky

    The currently proposed project deals with the problem of the evaluation  of educational materials used within the frame of various forms of distance education, the classical ones which value text as the main content holder, as well as the modern ones, where not only the text, but also the multimedia element, simulation or virtual reality are regarded as content holders. The main aim of the project is to create and to verify the system of the evaluation criteria, which shall enable us to evaluate classical instructional texts for distance learning, electronic instructional texts for distance learning, multimedia instructional texts for distance learning and virtual simulation in six basic areas of interest.For the purposes of data gathering, a completely new and innovative electronic database questionnaire will be drawn up. It shall enable us to gather relevant data from various types of school information systems (the research shall be carried out at several univerities ? colleges) and to carry out the final statistical evaluation of the data obtained.  Methods of factor and cluster analyses will be applied during the evaluation, as well as the up-to-date, quite uncommon so far, results evaluation methods based on fuzzy logic operations. 

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt a jeho výsledky jsou přínosem (teorii učení, korekce prinicipu multimediality). Výsledky jsou počtem i kvalitou v souladu s plánem. Význam pro jiné obory dílčí, ale nesporný. Ve výstupech převažují monografie ve vydavatelstvích regionálního char?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    998 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    998 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč