Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztahy mezi dovednostmi, vzděláváním a výsledky na trhu práce: longitudinální studie

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Projekty na podporu excelence v základním výzkumu

  • Veřejná soutěž

    Excelence v základním výzkumu 1 (SGA02012GA-GB)

  • Hlavní účastníci

    Ekonomický ústav AV ČR, v. v. i.<br>Národní vzdělávací fond, o.p.s.<br>Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P402-12-G130

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The relationships between skills, schooling and labor market outcomes: A longitudinal study

  • Anotace anglicky

    We propose multidisciplinary research jointly with its data collection program to investigate the formation of skills and their role in the labor market in the Czech Republic. A team of labor and experimental economists, sociologists, and educational experts will design and collect new surveys and experimental data sets to produce currently unavailable information on individuals, families and schools with regard to the formation of skills, attitudes and preferences. Using these new as well as existing data, we will conduct a series of studies in four major areas of research: the relationship between skills and labor market outcomes, including earnings and employment; the formation of preferences related to skill development; the allocation of students among schools and the effects of sorting on achievement; and the determinants of the distribution of school and teacher effectiveness, with its related methodological issues. We expect this research to generate findings relevant to Czech policy formation as well as cutting-edge research that will be published in leading journals.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2018

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP20-GA0-GB-R/01:1

  • Datum dodání záznamu

    28. 2. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    95 142 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    95 142 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč