Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dítě s epilepsií v prostředí školy: vývoj adekvátního strukturního modelu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Juniorské granty

  • Veřejná soutěž

    Juniorské granty 2 (SGA0201600002)

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta pedagogická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-02453Y

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Child with epilepsy in school environment: Development of an adequate structural model

  • Anotace anglicky

    Epilepsy is a chronic neurological disease having many school-related negative consequences for children suffering from it. Despite some educational programs conducted in recent years and focused on children with epilepsy, many of these children still feel stigmatized. One of the problems in this field is lack of fundamental understanding how individual factors related to the children with epilepsy themselves, their parents, teachers and classmates contribute to this stigmatization and what role is played by these factors in the complex structure of school life of children with epilepsy. Our project based on a combination of quantitative and qualitative research methodology aims to significantly deepen this fundamental understanding by development and verification of an adequate structural model. Outputs of the project should serve as theoretical background for planning of possible further interventions leading to reduction of epilepsy-related stigma among children with epilepsy themselves as well as their parents, teachers and classmates.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Přínos: informace o epileptických dětech ve škole, 2 adaptace nástrojů. 2. Výsledky jsou kvalitní a adekvátní pro téma a projekt. 3. Projekt má význam pro pedagogiku, školní praxi, medicínu, psychologii, psychometrii. 4. Výstupy byly splněny v plánovaném počtu a kvalitě, s 1 studií navíc (3 Jimp, 2 Jost, 1 JSc, 1 kniha). 5. Nedostatky v dodržování pravidel GAČR a čerpání financí neshledány.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    22. 7. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GJ-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 584 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 584 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč