Dítě s epilepsií v prostředí školy: vývoj adekvátního strukturního modelu
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Juniorské granty
Veřejná soutěž
Juniorské granty 2 (SGA0201600002)
Hlavní účastníci
Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta pedagogická
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
16-02453Y
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Child with epilepsy in school environment: Development of an adequate structural model
Anotace anglicky
Epilepsy is a chronic neurological disease having many school-related negative consequences for children suffering from it. Despite some educational programs conducted in recent years and focused on children with epilepsy, many of these children still feel stigmatized. One of the problems in this field is lack of fundamental understanding how individual factors related to the children with epilepsy themselves, their parents, teachers and classmates contribute to this stigmatization and what role is played by these factors in the complex structure of school life of children with epilepsy. Our project based on a combination of quantitative and qualitative research methodology aims to significantly deepen this fundamental understanding by development and verification of an adequate structural model. Outputs of the project should serve as theoretical background for planning of possible further interventions leading to reduction of epilepsy-related stigma among children with epilepsy themselves as well as their parents, teachers and classmates.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AN - Psychologie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
1. Přínos: informace o epileptických dětech ve škole, 2 adaptace nástrojů. 2. Výsledky jsou kvalitní a adekvátní pro téma a projekt. 3. Projekt má význam pro pedagogiku, školní praxi, medicínu, psychologii, psychometrii. 4. Výstupy byly splněny v plánovaném počtu a kvalitě, s 1 studií navíc (3 Jimp, 2 Jost, 1 JSc, 1 kniha). 5. Nedostatky v dodržování pravidel GAČR a čerpání financí neshledány.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2016
Ukončení řešení
22. 7. 2020
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
26. 4. 2018
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP21-GA0-GJ-U/02:1
Datum dodání záznamu
30. 6. 2021
Finance
Celkové uznané náklady
3 584 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 584 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč