Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sledování účinnosti nových technologií pro zlepšení provozní způsobilosti vozovek z hlediska trhlin

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 5 (SGA02005GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    103/05/P128

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Monitoring of new technologies-efficiency for the improvement of road-serviceability from the point of view of cracking creation

  • Anotace anglicky

    The road construction, as any other building construction, is exposed to degradation from its very beginning. The deterioration of the state is given by the change of particular functional parameters, which define its usability, designated in the road terminology as serviceability. The thesis dealt with the phenomenon of crack-creation, which are considered as a common failure of roads. The crack itself has not the same negative influence on the road traffic safety as for example the reduction of skidresistance, but it advises the initiating process of deterioration leading in case of maintenance neglect to later high investment of funds. The creation of cracks allows the water to intrude into the base courses, what causes their deterioration. In theframe of theses it was carried out the verification of new technology applied against crack copying from the base courses upwards by the application of bituminous membranes both in laboratory conditions and in situ. It was given an overlie of other new

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • CEP - vedlejší obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt navázal na část problematiky řešené v rámci disertační práce, která spočívala ve vyhodnocení účinnosti nových technologií pro eliminaci trhlin ve vozovkách přímo v terénu na již provedených úsecích vozovek. Dále byla věnována pozornost výskytu re

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GP-U/03:2

  • Datum dodání záznamu

    17. 10. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    555 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    555 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč