Sledování účinnosti nových technologií pro zlepšení provozní způsobilosti vozovek z hlediska trhlin
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 5 (SGA02005GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
103/05/P128
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Monitoring of new technologies-efficiency for the improvement of road-serviceability from the point of view of cracking creation
Anotace anglicky
The road construction, as any other building construction, is exposed to degradation from its very beginning. The deterioration of the state is given by the change of particular functional parameters, which define its usability, designated in the road terminology as serviceability. The thesis dealt with the phenomenon of crack-creation, which are considered as a common failure of roads. The crack itself has not the same negative influence on the road traffic safety as for example the reduction of skidresistance, but it advises the initiating process of deterioration leading in case of maintenance neglect to later high investment of funds. The creation of cracks allows the water to intrude into the base courses, what causes their deterioration. In theframe of theses it was carried out the verification of new technology applied against crack copying from the base courses upwards by the application of bituminous membranes both in laboratory conditions and in situ. It was given an overlie of other new
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
JM - Inženýrské stavitelství
CEP - vedlejší obor
JN - Stavebnictví
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt navázal na část problematiky řešené v rámci disertační práce, která spočívala ve vyhodnocení účinnosti nových technologií pro eliminaci trhlin ve vozovkách přímo v terénu na již provedených úsecích vozovek. Dále byla věnována pozornost výskytu re
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2005
Ukončení řešení
31. 12. 2007
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 5. 2007
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP08-GA0-GP-U/03:2
Datum dodání záznamu
17. 10. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
555 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
555 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč