Mentální retardace - změna perspektiv. Vytvoření a pilotní ověření didaktického materiálu
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Mental retardation - changing perspectives, development and assessment of training material
Anotace anglicky
Educational process in field of special education is not focused only on a child with special educational needs. Due to progress in medicine, population of adults with learning difficulties is steadily growing. Meanwhile attitudes towards handicap asresult of structure of society rather then a result of persons deficits. However, historically and culturally deeply rooted societal perception of a person with handicap a person who needs to bee looked after in segregative environment is one of the mainbarrier of inclusion. Education of personnel working with people with learning difficulties based on new paradigm is seen as crucial aspect of inclusion. Aim of the project is to develop, assess and implement training material, which is based onprincipals ofadult education. Trget group of the training material is personnel working in sphere of learning difficulties same as general public. Proposed project follows results of project Socrates/Integer.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Grantový projekt řešil tvorbu, adaptaci a implementaci Elearningového kursu pro vzdělávání pedagogů v oblasti inkluzívního edukačního prostředí. Kurs obsahuje moduly s ilustrativními materiály, společné pracovní prostředí, testy hodnocené automaticky, in
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GP/U/N/A:8
Datum dodání záznamu
23. 7. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
642 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
612 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
30 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč