Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/P019

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Options To Use Self-evaluation and Benchmarking in School

  • Anotace anglicky

    School self-evaluation represents one of the possible ways of school quality development and is becoming a new, compulsory component of Czech schools´ reality. Other possibility of eligible quality development in organisations is benchmarking that can currently be regarded as an uncommon and innovative element of Czech schools´ work. The core of the projects lies in comparative-analytical investigation of the self-evaluation and benchmarking real importance for schools in the Czech Republic and abroad,with the aim to holistic investigation of these processes and their outcomes. In its first stage, the project will deal with school self-evaluation from different perspectives in particular countries. Established procedures will be mutually compared withthe attention to various dimensions of these processes. A questionnaire will be piloted and it will be subsequently used during the second stage of the project for quantitative survey mapping approaches to carrying out self-evaluation

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Záměry a cíle stanovené v grantové přihlášce postdoktorského projektu byly jeho řešitelkou v průběhu tří let splněny, výstupy byly řádně doloženy. Výsledky projektu jsou přínosem jak z hlediska rozvoje teoretického stavu poznání problematiky autoevaluace

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GP-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 3. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    613 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    613 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč