Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL01000329

Můžeme hrát spolu. Využití sociálně-homogenizačního potenciálu kolektivních hudebních performancí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 1 (STA02018TL010)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL01000329 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    We Can Play Together. Potential of Social-homogenizational Collective Music Performances

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to create prototypes of workshops in which Czech students will join non-professional musicians from “other cultures.” The project consists of two partly overlapping phases: 1) workshops for students of UK with “foreign” musicians, based on experiences with the FHS subject Collegium Ethnomusicum. Short videos will be produced from these workshops; through them, the programs will be offered to faculty elem. + high schools and Prague Conservatory. 2) In the next phase, these workshops will take place at interested schools. Several workshop models will be shaped on the base of participant observations, written feed-backs and in discussions with the experienced guarantor. No similar project exists in the CR; experiences from abroad confirm suitability of the method.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    60402 - Architectural design

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50404 - Anthropology, ethnology

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AC - Archeologie, antropologie, etnologie<br>AL - Umění, architektura, kulturní dědictví<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu přispělo k cíli programu novými a originálními výsledky, které je možné z pohledu ZŠ a SŠ okamžitě využít. Projekt se zabýval jednou z uměleckých disciplín, hudební výchovou. Usiloval o vytvoření didaktického přístupu tak, jak jej známe například z oblasti vzdělávání k divadlu (dramatické výchovy) a to v době, kdy je znovu diskutován smysl a způsob zapojení uměleckých disciplín do rámcových vzdělávacích programů na úrovní základního a středního stupně vzdělávání. Cíle projektu bylo dosaženo, stejně tak jako výsledků dle Smlouvy o poskytnutí podpory.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2018

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 091 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 882 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    210 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč