Můžeme hrát spolu. Využití sociálně-homogenizačního potenciálu kolektivních hudebních performancí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 1 (STA02018TL010)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Fakulta humanitních studií
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL01000329 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
We Can Play Together. Potential of Social-homogenizational Collective Music Performances
Anotace anglicky
The aim of the project is to create prototypes of workshops in which Czech students will join non-professional musicians from “other cultures.” The project consists of two partly overlapping phases: 1) workshops for students of UK with “foreign” musicians, based on experiences with the FHS subject Collegium Ethnomusicum. Short videos will be produced from these workshops; through them, the programs will be offered to faculty elem. + high schools and Prague Conservatory. 2) In the next phase, these workshops will take place at interested schools. Several workshop models will be shaped on the base of participant observations, written feed-backs and in discussions with the experienced guarantor. No similar project exists in the CR; experiences from abroad confirm suitability of the method.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
60402 - Architectural design
OECD FORD - vedlejší obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - další vedlejší obor
50404 - Anthropology, ethnology
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AC - Archeologie, antropologie, etnologie<br>AL - Umění, architektura, kulturní dědictví<br>AM - Pedagogika a školství
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Řešení projektu přispělo k cíli programu novými a originálními výsledky, které je možné z pohledu ZŠ a SŠ okamžitě využít. Projekt se zabýval jednou z uměleckých disciplín, hudební výchovou. Usiloval o vytvoření didaktického přístupu tak, jak jej známe například z oblasti vzdělávání k divadlu (dramatické výchovy) a to v době, kdy je znovu diskutován smysl a způsob zapojení uměleckých disciplín do rámcových vzdělávacích programů na úrovní základního a středního stupně vzdělávání. Cíle projektu bylo dosaženo, stejně tak jako výsledků dle Smlouvy o poskytnutí podpory.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 2. 2018
Ukončení řešení
30. 6. 2021
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2021
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP22-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2022
Finance
Celkové uznané náklady
2 091 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 882 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
210 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč