Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti působení mateřské školy na vnímanou osobní účinnost předškolních dětí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/P116

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Support of preschool children's self-efficacy in the kindergarden

  • Anotace anglicky

    The concept of self-efficacy has proved as useful for studying preschool children. These children show high self-efficacy, optimism and will to acquire new experience. It is useful to support children in a positive way, because we build a good and steadybase for resisting in various life events and situations. Parents are still the most important factor for cultivating self-efficacy in their children. But also the manner, in which other adults mediate different experiences to children and how they leadthem through new and stressing situations, basically influences the style, how they will deal with new and stressing situations when they grow up (cognitive style, optimism vs. pessimism). The antecedent study examined by means of qualitative methods. The present study is oriented on the influence of preschool education on self-efficacy. We focus on the behavior of the teacher and the use of special games with psychological potential.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky projektu odpovídají záměrům. Jeho praktický dopad je posílen vytvořením informativní a aktualizované webové stránky projektu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GP-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 3. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    537 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    537 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč