Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/P120

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development

  • Anotace anglicky

    The project is focused on the issue of social skills of teachers in broad framework of educational and social psychology. It links up to the thesis, which subject were social skills of primary school teachers and possibilities of their development by specificly modified Dutch method VTI - Video Training of Interactions. This method focuses by video tape analyses on the improvement of an communication, on the searching and the development of teacher's self sources and on the development of his/her positive sides. The suggested research project will deal with particular analysis of interaction and communication in schools, with teacher's personality and his/her skills, that help to develop relationship between teacher and pupil/student and learningrelations. An analysis of an current state of pre- and postgraduate teachers education in psychosocial area in our country and abroad is also included in this project and one of the aims is also to elaborate an suggestion/method document for teachers'

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Závěrečná zpráva obsahuje všechny požadované informace, je zpracována dostatečně podrobně. V zásadě na jejím základě by bylo možné konstatovat, že cíle projektu byly splněny. Nicméně až na základě závěrečné karty a závěrečné zprávy lze odvodit, že řešit?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GP-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 3. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    961 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    961 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč