Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/07/P120
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Social Skills of Teachers and Possibilities of their Development
Anotace anglicky
The project is focused on the issue of social skills of teachers in broad framework of educational and social psychology. It links up to the thesis, which subject were social skills of primary school teachers and possibilities of their development by specificly modified Dutch method VTI - Video Training of Interactions. This method focuses by video tape analyses on the improvement of an communication, on the searching and the development of teacher's self sources and on the development of his/her positive sides. The suggested research project will deal with particular analysis of interaction and communication in schools, with teacher's personality and his/her skills, that help to develop relationship between teacher and pupil/student and learningrelations. An analysis of an current state of pre- and postgraduate teachers education in psychosocial area in our country and abroad is also included in this project and one of the aims is also to elaborate an suggestion/method document for teachers'
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Závěrečná zpráva obsahuje všechny požadované informace, je zpracována dostatečně podrobně. V zásadě na jejím základě by bylo možné konstatovat, že cíle projektu byly splněny. Nicméně až na základě závěrečné karty a závěrečné zprávy lze odvodit, že řešit?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
22. 4. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-GA0-GP-U/03:3
Datum dodání záznamu
1. 3. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
961 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
961 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč