Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
Anotace anglicky
The aim of the Project is to suggest efficient interventions into the process of student teaching skills development during their teaching practices in training schools. The interventions are going to be projected to support individual studentdevelopment, student educational teaching experiments, self-reflection, and self-regulations. The Project will analyse interventions that have currently been implemented by teacher trainers and subject methodologists, and it will look into newpsychological methodology, pedeutology, educational psychology. The latest information and experience of the research team are to be implemented. Such analyses are going to be an integral part of the research project. All the suggested interventions willbe tested in practicalschool environment. The main result of the Project will consist in developing effective intervention methods in the process of student teaching skill development during their teaching practices in training schools. At the same
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výsledkem řešení projektu " Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole" jsou 2 vydané sborníky k problematice pedagogických praxí ze dvou mezinárodních konferencí uskutečněných v
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GA-U/07:6
Datum dodání záznamu
15. 1. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 120 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 120 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč