Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace integrovaného a speciálního vzdělávání z hlediska zdravého životního stylu žáků se sluchovým postižením

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/P176

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    A Comparison of integrated and special education from the point of view of a healthy lifestyle for pupils with a hearing disability

  • Anotace anglicky

    These days the fundamental aim of people with special needs is to ensure that provisions are made for equal opportunity (in education: inclusion in general education classrooms or services provided in special schools as well as equal opportunity in the workplace). The main objective of this project is to compare the conditions under which integrated and special education is provided from the viewpoint of healthy life style of pupils with hearing disability (HD). Some pupils with HD in general basic schools and those who are served in special schools all over the Czech Republic will be included in this research. The following methods will be used: analysis, observation, questioning, statistical procedures. This project will be carried out under the auspices of the FTK UP ethics committee in Olomouc. The data output will be an analytical study of conditions (material, personal) in both types of basic schools and how they contribute to a healthy lifestyle for their pupils. And a manual of

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    30306 - Sport and fitness sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50901 - Other social sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Grantový projekt byl řešen v souladu s grantovou přihláškou, cíle projektu byly splněny. Finanční prostředky byly čerpány podle pravidel GA ČR.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GP-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 3. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    629 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    629 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč