Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zmapování a využití egoangažovaných situací ve výchově a vzdělávání žáků rómské minority

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Mapping and utilisation of egoengaget situations in the upbringing and educating of pupils of the Roma minority

  • Anotace anglicky

    The essence of the project is to verify in school practice at chosen elementary schools in the North-Bohemian region, whether the constructed set of life situations referring to reference system of pupils of certain age groups of the Rome minority will fulfil the function of ego-engaged situations influencing the pupil's decision to react to them in an engaged way. From this point of view, the basis of the research work in the course of project implementation will be:diagnostics of the reference framework of the ego of Rome minority individuals, definition of the reference system of chosen age groups of the ethnic Rome pupils, processing the set of life situations referring to the reference system of Rome pupils and their application to conditions of school subjects at elementary school, implementation of a classical pedagogical experiment.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt se zabýval problematikou vzdělávání rómských dětí, hledáním adekvátních výchovně vzdělávacích postupů, které by podporovaly kvalitu osvojování poznatků, vědomostí a dovedností u rómských žáků. Na základě zjištěných výsledků u souboru 260 rómských

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2002

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7

  • Datum dodání záznamu

    19. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    959 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    959 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč